×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد جنوبی گاهی شدید و همچنین افزایش دما در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، مازیار غلامی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور موجی ضعیف طی امروز از منطقه است بنابراین گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و خفیف مورد انتظار است ولی از فردا با نفوذ توده هوای کم فشار و تقویت آن تا اوایل هفته آینده، شرایط برای وزش باد جنوبی بویژه ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید و همچنین روند افزایش دما فراهم می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این طی این مدت برای پاره ای نواحی جلگه ای بویژه طی ساعات شب و صبح، پدیده مه و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، پاره ای نقاط افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده، ارتفاعات و دامنه ها گاهی وزش باد جنوبی بویژه اواخر وقت عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، برخی مناطق جلگه ای مه، وزش باد جنوبی (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید) پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 14 درجه مربوط به بندرکیاشهر و کمینه دمای فردا در استان را با یک درجه مربوط به لاهیجان ذکر کرد.
وی بیشینه دمای امروز رشت را 13 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز دو درجه عنوان کرد.

منبع: ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد