×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی دغدغه‌های تشکل‌های محیط‌زیست نسبت به سد لاسک و خشک شدن تالاب بندر انزلی گفت: سد لاسک بهترین رسوب‌گیر برای تالاب است و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی افتخاری اظهار کرد: راه‌آهن گیلان اگر به آستارا وصل نشود هیچ رونق و‌ فایده‌ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به پروژه راه در محور ملاسرا شفت افزود: هم‌اکنون تلاش‌هایی در خصوص احداث راه مواصلاتی شفت ملاسرا صورت گرفته اما لازم از دستگاه‌ها در پروژه مذکور تلاش بیشتری کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب چندین سردهنه پل در حوزه انتخابیه خود بیان کرد: برخی از پل‌ها در معرض تخریب در سطح شهرستان فومن شفت وجود دارند که تنها با ۴۰ میلیون تومان قابل‌ترمیم هستند درحالی‌که پس از تخریب برای احداث مجدد آن‌ها باید میلیاردها تومان هزینه شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه سد لاسک در شهرستان شفت و ابتر ماندن آن تاکنون گفت: این سد هیچ مشکلی در حوزه ارزیابی زیست‌محیطی ندارد و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلانبا اشاره به برخی دغدغه‌های تشکل‌های محیط‌زیست نسبت به سد لاسک و خشک شدن آب تالاب بندر انزلی با احداث سد گفت: علاوه بر اینکه سد لاسک سد برای جذب رسوبات بالادستی است و مانع خشک شدن آب تالاب بندر انزلی می‌شود می‌تواند منابع آب موردنیاز برای شهرستان‌های غربی استان را نیز تأمین کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی شورای اداری را محلی برای طرح شدن مشکلات حوزه‌های انتخابیه و شنیدن آن از سوی مسئولان دانست و از استاندارد خواست تا در نشست‌های آینده شورای اداری استان به مدیران کل و فرمانداران اجازه داده شود تا درد دل‌های خود را بیان و راه‌حلی برای برون رفت و آن‌ها ارائه شود.

منبع: فارس

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد