×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سارا بهمنیار کارته کار گیلانی که به همراه تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور عازم لیگ جهانی کاراته اون فرانسه شده بود، از کسب مدال در این رقابت ها بازماند.

 

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، رئیس هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در جریان اولین دوره رقابت های کاراته وان سال 2019 در فرانسه سارا بهمنیار ملی پوش شایسته گیلانی در وزن 50- کیلوگرم با کسب یک پیروزی و یک شکست از گردونه رقابت ها کنار رفت و از کسب مدال در این مسابقات بازماند.

رضا رسولی افزود: بهمنیار در اولین دیدار خود برابر رتا مونتانر از اسپانیا قرار گرفته و با پیروزی چهار بر صفر به دور دوم این دوره از مسابقات مهم راه یافته بود.

وی ادامه داد: این کاراته کار جوان و ملی پوش گیلانی در دومین مبارزه خود برابر یامیلا بنیتز کاراته کار قدرتمند آرژانتینی قرار گرفت که در نهایت با نتجه چهار بر یک مغلوب این حریفش شد و با توجه به شکست بنیتز در دور بعدی، سارا بهمنیار نیز از گردونه رقابت ها حذف شد.

وی بیان کرد: لیگ کاراته وان فرانسه که اولین دوره مسابقات سال 2019 بشمار می رود به مدت سه روز و با حضور 776 کاراته کار از 82 کشور جهان در فرانسه برگزار شد که در نهایت کاراته کاران ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کزد: همچنین هدایت تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال ایران بر عهده سیده ستاره موسوی از استان گیلان بود که این مربی ارزنده، تیم ملی را در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان فرانسه هدایت می کرد.

سارا بهمنیار که طی سال گذشته در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود ، سال جاری در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

منبع: ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد