×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه(فردا) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار و به نقل از ایرنا، علی کریمی بازیکن اسبق پرسپولیس و سرمربی فعلی سپیدرود رشت در این دیدار در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم سابق خود به سرمربیگری برانکو قرار می گیرد.

دوئل کریمی با برانکو در این دیدار با سایر مسابقات متفاوت است چون تیم بازنده از گردونه رقابت های جام حذفی کنار می رود و تیم برنده نیز، به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد و به همین دلیل این دیدار برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

علی کریمی که مربی جوانی است با تفکر جوانی و البته با تیم سپیدرود برابر تجربه برانکو ایوانکویچ و تیم قدرتمند پرسپولیس قرار می گیرد که به طور حتم این دیدار بخاطر حذف یک تیم، می تواند در نوع خود جالب و دیدنی باشد.

با توجه به اینکه هر دو تیم بازیکنان جدیدی را برای نیم فصل دوم و ادامه مسابقات جام حذفی به خدمت گرفتند، این بازیکنان می توانند در صورت حضور در این دیدار در ترکیب اصلی بدرخشند و به طرفداران تیم خود ثابت کنند که خرید آنان بسیار دقیق و ارزشمند بود.

تیم سپیدرود رشت که توانسته در فصل نقل و انتقالات دور برگشت شش بازیکن بزرگسال را جذب کند و به دلیل نقاط ضعف سرخپوشان رشتی به احتمال زیاد اکثر این بازیکنان جدید در ترکیب تیم خود برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت، این شانس را دارند که در اولین حضورشان و در این دیدار حساس بدرخشند و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند تا جایگاه ویژه ای را نزد هواداران پیدا کنند.

البته تعدادی از بازیکنان و همچنین کادر فنی ارتش سرخ گیلان سابقه حضور در پرسپولیس را دارند که این رویارویی بازیکنان و کادر فنی با تیم سابق خود نیز می تواند در این مرحله از رقابت های جام حذفی نیز در نوع خود جالب و دیدنی باشد.

به جز علی کرمی ، علیرضا امامی فر و حسین کعبی کمک مربیان سپیدرود سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارند و از بین بازیکنان تازه به خدمت گرفته سرخپوشان رشتی نیز، طاهرخانی که در نیم فصل اول عضو تیم پرسپولیس بود، پیام صادقیان و فرزاد حاتمی نیز سابقه حضور در تیم سرخپوشان پایتخت نشین را دارند.

گرچه در این بین تفاوت های زیادی بین سپیدرود و پرسپولیس از لحاظ بازبکن، امکانات مالی و… وجود دارد، اما با توجه به اینکه این دیدار در رشت و به میزبانی سپیدود برگزار می شود، ارتش سرخ گیلان فرصت مناسبی دارد تا از این میزبانی نهایت استفاده را برده و با برتری برابر پرسپولیس، شگفتی جام حذفی را تکمیل کند.

به طور حتم طرفداران پرشور سپیدرود انتظار دارند که تیمشان همانند داماش گیلان عمل کند و این تیم نیز بتواند با حذف تیم پیروزی ، شوک بزرگ دیگری در جام حذفی امسال ایجاد کند تا این تیم نیز شانس حضور در مرحله فینال و رویاررویی با داماش گیلان را داشته باشد.

تیم فوتبال داماش گیلان عصر دیروز(سه شنبه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه 2 بر یک تیم لیگ برتری و قدرتمند سایپا تهران را شکست داد و به فینال این مسابقات صعود کرد.

با توجه به این امر، هم اینک این احساس در بین بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت وجود دارد که آنان نیز بتوانند همانند داماش از نام پرآوازه حریف خود نهراسند و با انجام یک بازی منطقی و حمایت طرفداران خود، برابر تیم پرسپولیس به پیروزی دست یابند.

به هرحال در این دیدار دو تیم قرمز پوش کشور و دوئل کریمی با برانکو حساسیت ها و زوایای مختلفی دارد که ابن امر می تواند بر جذابیت این بازی حذفی تاثیرگذار باشد تا تماشاگران و همچنین طرفداران دو تیم شاهد یک بازی زیبا باشند.

برنده این دیدار باید در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی تیم پدیده مشهد قرار گیرد که برنده این مرحله نیز در نیمه نهایی باید به مصاف تیم قدرتمند سپاهان اصفهان رود که در نهایت تیم برنده در فینال جام حذفی مقابل تم لیگ دسته دومی داماش گیلان قرار خواهد گرفت.

البته با توجه به وضعیت نامناسب تیم سپیدرود رشت درجدول رده بندی لیگ برتر که در رتبه ماقبل آخر قرار دارد و با شرایط دور رفت یکی از گزینه های احتمالی سقوط از این مسابقات بشمار می رود، این دیدار بهترین فرصت سرخپوشان رشتی است تا با پیروزی در این بازی، شرایط روحی و روانی مناسب و ایده آلی را پیدا کنند تا دور برگشت رقابت های لیگ برتر را با قدرت و توان بیشتری آغاز کنند.

این در حالی است که در این بازی مهم ، هر دو تیم از وجود چند بازیکن به دلایل مختلف محرومند که به طور حتم غایبان تیم پرسپولیس با وجود حضور بازیکنان این تیم در تیم ملی بیشتر است اما به طور حتم غایب بزرگ این دیدار، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است که به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند و باید از روی سکوهای ورزشگاه سردارجنگل رشت نظاره گر بازی شاگردانش برابر یاران علی کریمی باشد.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که دوئل کریمی با برانکو در جام حذفی سرانجام به کجا خواهد کشید و کدام تیم برنده این دیدار خواهد شد و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی کشور راه می یابد.

آیا پرسپولیس با وجود بازیکنان و کادر فنی باتجربه به راحتی برابر سپیدرود رشت پیروز خواهد شد و یا شاگردان علی کریمی با توجه به نیروی جوانی و با استفاده از شرایط میزبانی، همانند تیم داماش دست به کار بزرگی خواهند زد و قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر را از مسابقات جام حذفی حذف خواهند کرد.

با توجه به اینکه این دیدار باید برنده داشته باشد، سرانجام یکی از دو تیم سپیدرود یا پرسپولیس باید برنده از زمین بازی خارج شود که این امر باعث می شود تا هر دو تیم هرچه در توان دارند در زمین مسابقه پیاده کنند که با توجه به شرایط موجود، طرفداران و فوتبال دوستان در سراسر ایران منتظر انجام یک بازی زیبا از جانب هر دو تیم خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر برابر تیم نود ارومیه به برتری رسیده بود و تیم سپیدرود رشت نیز در بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم ملوان پیروز شد تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد