×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول یکسالی که از احتمال استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس می‌گذرد هیچ حرکت مثبتی از سوی وی جهت اصلاح ساختارها و ساماندهی محصولات کشاورزی مشاهده نشد، گفت: فردا بار دیگر سوال از حجتی در مجلس مطرح می شود.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، اسدالله عباسی اظهار داشت: طرح سئوال از وزیر جهاد کشاورزی یکشنبه این هفته در مجلس مطرح می‌شود و یکی از محورهای اصلی آن نیز عملکرد ضعیف شرکت‌های اقماری تحت امر این وزارتخانه در حوزه تنظیم بازار و تأمین گوشت قرمز و مرغ است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح سئوال از حجتی سال گذشته نیز در مجلس مطرح شده بود عنوان کرد: واردات بی‌رویه برنج،‌ عملکرد ضعیف در حوزه مرکبات و چای داخلی همچنین عدم ساماندهی ناظران چای از مواردی است که وزیر جهاد کشاورزی در مورد آنان کارکرد قابل قبولی ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های حجتی در مورد فعالیت شرکت بازرگانی و تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ را مورد اشاره قرار داد و گفت: قرار بود تمامی این سئوالات قبلاً در صحن علنی مجلس مطرح شود که به دلیل مشغله مجلس به این هفته موکول شد.

عباسی پاسخ‌ قانع کننده وزیر جهاد کشاورزی به سئوالات مطرح شده نمایندگان را خواستار شد و تصریح کرد: در طول یکسالی که از احتمال استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس می‌گذرد هیچ حرکت مثبتی از سوی وی جهت اصلاح ساختارها و ساماندهی محصولات کشاورزی مشاهده نشد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس به مشکلات عدیده باغداران و کشاورزان برنجکار شمالی به ویژه در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: کشاورزان و تولیدکنندگان مرکبات از سال گذشته با چالش‌های زیادی مواجه شده‌اند اما وزارت جهاد کشاورزی از آنان حمایت نکرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس تنظیم بازار در حوزه گوشت قرمز و مرغ و نابه‌سامانی‌های زیادی که در این حوزه به وجود آمده را متذکر شد و عنوان کرد:‌ اگر وزیر جهاد کشاورزی به مجموعه این سئوالات جواب‌های قانع کننده‌ای ندهد مجلس نیز در مورد ادامه کار وی تصمیم دیگری خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد