×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: دانشجویان و فارغ التحصیلان بدهکار به این صندوق که از ۱۴ بهمن تا ۳۰ بهمن ماه بدهی خود به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت کنند از بخشودگی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی جرایم این معوقات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، ذولفقار یزدان مهر به تمهیدات این صندوق در خصوص وصول معوقات پرداختی دانشجویان و دانش آموختگان به صندوق رفاه اشاره کرد و گفت: بر اساس آسیب شناسی انجام شده از وضعیت مطالبات دانشجویان، دریافتیم که ۴۴۴ میلیارد تومان مطالبات صعب الوصول از دانشجویان داشتیم که با برنامه ریزی که صورت گرفته و مصوباتی که از طرف هئیت امنا دریافت نمودیم و همچنین تعامل مؤثر و پرتحرکی که با فارغ التصحیلان بدهکار داشتیم، موفق شدی با وصول ۴۰۴ میلیارد تومان از مبلغ فوق و اضافه کردن آن به چرخه درآمد زایی صندوق رفاه دانشجویان، گام‌های مؤثری در جهت خدمات رسانی به دانشجویان داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از مجموع مبلغ ۴۴۴ میلیارد تومان مطالبات صندوق رفاه از فارغ التحصیلان، در حال حاضر ۴۰ میلیارد تومان مطالبات صعب الوصول سنواتی بازمانده از ۳۰ سال پیش باقی مانده است که امیدواریم در فراخوانی که با عنوان طرح بخشودگی بدهکاران اعلام خواهد شد این مبلغ را وصول کنیم. ضمن اینکه در حال حاضر صندوق رفاه دانشجویان ۱۶۰ میلیارد تومان نیز مطالبات جاری دارد و این مطالبات از فارغ التحصیلان بدهکار معوق است و صندوق نتوانسته بدهی خود را وصول کند. امیدواریم این میزان نیز در طرح بخشودگی صندوق رفاه وصول شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان همچنین خاطر نشان کرد: طرح بخشودگی بدهکاران این صندوق از ۱۴ بهمن ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت و دانش آموختگانی که بتوانند کل بدهی خود را یکجا پرداخت نمایند به طور ۱۰۰ درصد از بخشش صندوق رفاه دانشجویان برخوردار خواهند شد.

به گفته‌ی وی، در فراخوان فوق امکانی ایجاد شده است که در خصوص ۱۶۰ میلیارد تومان معوق این صندوق، دانشجویانی که معوقات آنها به‌روز نیست و مثلاً ۱۰ یا ۲۰ قسط عقب هستند اگر بدهی خود را پرداخت نمایند از بخشودگی ۵۰ درصدی جرایم این بدهی برخوردار خواهند شد.

متقاضیان می‌تواند با مراجعه به پورتال صندوق رفاه دانشجویان تا ۳۰ بهمن ماه از مزایای این طرح برخوردار شوند.

منبع: ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد