×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان بر لزوم اولویت دادن به پرداخت حقوق معوق کارکنان واحدهای تولیدی و شهرداری ها در آستانه سال نو تاکید کرد و از تشکیل کارگروهی ذیل شورای تامین استان به منظور رصد و پیگیری روند پرداخت ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، سیدجلال سیدمحمدی در جلسه کمیسیون کارگری استان با تاکید بر اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی و شهرداری ها با مشکلات مالی درگیر هستند، اظهار داشت: با وجود مشکلات، مدیران این واحدها باید در روزهای پایانی سال پرداخت حقوق کارگران را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: روند پرداخت معوقات به پرسنل در کارگروهی ذیل شورای تامین استان مورد رصد و پیگیری قرار می گیرد.

سیدمحمدی با اعلام اینکه کارگروه مذکور از هفته جاری شروع به کار می کند، گفت: وظیفه این کارگروه هدایت مدیران واحدهای تولیدی وشهرداران در راستای پرداخت حقوق کارگران و کمک به رفع برخی مشکلات است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان تصریح کرد: اغلب واحدهای تولیدی وشهرداری ها با معوقات حقوق ومطالبات کارگری مواجه هستند.

وی بیان داشت: تلاش میکنیم در روزهای پایانی سال حداقل بخشی از مطالبات کارکنان پرداخت شود تا از مشکلات معیشتی آن ها کاسته شود.

سیدمحمدی خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه برای پیگیری پرداخت معوقات به کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و شهرداری ها، بصورت روزانه بر روند پیشبرد امور مربوطه نظارت می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد