×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نائب رییس کمیسون آموزش مجلس از پیگیری برای رفع مشکلات دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد خبر داد.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد گفت: مشکلاتی که برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد به وجود آمد، باید به طور همه جانبه بررسی شود و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

نایب رییس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص دانشگاه آزاد برخی از تخلفات را پیگیری کرد و دراین خصوص تعدادی از متخلفان بازداشت شدند؛ البته باید گفت که دانشگاه آزاد باید در به صورت شفاف پیگیری های لازم را انجام دهد و کسانی که پیگیر شکایات خود هستند، از مراحل پیگیری موضوع توسط دانشگاه آزاد مطلع شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص اقدامات انجام شده برای احقاق حق دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد، اطلاعی از گزارش های ارائه شده ندارم ولی باید این موضوع به طور جد حل شود و دانشجویانی که دراین مسیر سختی های زیادی را متحمل شدند، دلجویی شوند.

وی بیان کرد: کمیسیون آموزش وارد موضوع شده و کمیته ای را  برای بررسی همه جانبه این موضوع و معرفی متخلفان به مراجع قضایی تعیین کرده که این کمیته هم اکنون در حال پیگیری و بررسی شکایات مطرح شده است و قرار بر این شده است که در این خصوص گزارشی را به کمیسیون ارائه کنند.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد باید در اسرع وقت مشکلات موجود را رفع کند و اگر دانشجویی دراین مسیر به حق خود نرسیده، می تواند شکایت خود را به نمایندگان خود در مجلس ارائه دهند تا با جدیت بیشتر شکایات آنها مورد پیگیری قرار گرفته تا به حقوق خود دست پیدا کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد