×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

فاز دوم بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسماً افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، همزمان با سفر هیئت دولت به استان گیلان، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسوولان محلی رسماً افتتاح شد.

مدیرعامل بیمارستان میلاد لاهیجان در رابطه با این پروژه اظهار داشت: مجوز ساخت این بیمارستان درسال 86 از وزارت بهداشت دریافت شد وفاز اول در سال 96 با 80 تخت و بخش های داخلی، CCU،ICU ، اتاق عمل، جراحی، زایمان در آب، اطفال، درمانگاه، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه به بهره برداری رسید.

دکتر سعید صباحی با اشاره به اینکه فاز دوم بیمارستان میلاد امروز با 177 تخت با بخش های آنژیوگرافی، CCU2، ICU2، به بهره برداری رسید، افزود:  این بیمارستان با بیمه های پایه و تکمیلی قرارداد دارد و بر اساس تعرفه های مصوب وزارت بهداشت نسبت به پذیرش و درمان بیماران اقدام می کند.

وی از استقرار 4 اتاق بصورت هتلینگ جهت توریسم درمانی و خدمات رسانی به بیماران منطقه خبر داد.

وی هدف از ساخت این بیمارستان را ارتقای سلامت مردم منطقه و حفظ کرامت انسانی عنوان و خاطرنشان کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تلاش دارد تا در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه، با تاکید بر درمان با کیفیت، حفظ کرامت انسانی و رعایت اخلاق حرفه ای با ارتقاء مستمر کیفیت، نقش خود را به بهترین نحو ایفا نماید.

گفتنی است: عملیات ساخت بیمارستان میلاد لاهیجان از سال 90 در زمینی به مساحت 8000متر مربع و با زیربنای 13 هزار متر مربع در ۶ طبقه شروع و در سال 95 به اتمام رسید. برای ساخت و تجهیز این بیمارستان بالغ بر هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است و با افتتاح آن برای 450 نفر اشتغال ایجاد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد