×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: اولین محموله وارداتی دام زنده در تاریخ بنادر شمالی کشور با استفاده از ناوگان کشتیرانی دریای خزر وارد بندر کاسپین شد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، کاپیتان مهرداد باقری نژاد با اعلام این خبر که اولین محموله وارداتی دام زنده به وسیله کشتی سابرینا از جمله شناورهای ناوگان کشتیرانی دریای خزر وارد بندر کاسپین شده است، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ بنادر شمالی کشور کشتیرانی دریای خزر نخستین محموله دام زنده در بندر کاسپین را تخلیه کرد.

وی با بیان اینکه مبدا این محموله بنادر شمالی خزر بوده است، افزود: کشتیرانی دریای خزر آمادگی دارد با توجه به ظرفیت عملیاتی دو و نیم میلیون تن کالا در سال که در دریای خزر بی همتاست در جهت کمک به تامین کالای اساسی مورد نیاز کشور اقدام کند.

کاپیتان باقری نژاد در پایان تاکید کرد: کشتیرانی دریای خزر امیدوار است با تنوع بخشی به سبد وارداتی و صادراتی حمل و نقل دریایی در دریای خزر در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در استان گیلان به شکل موثر عمل کند.

مدیرعامل شرکت وارد کننده که واردات دام زنده را انجام داده است نیز با بیان اینکه آماده همکاری مستمر با کشتیرانی دریای خزر برای تامین نیاز پروتئینی کشور هستیم، خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی کشتیرانی دریای خزر این توانایی را داریم که هر هفته تعداد 1500 تا 2000 راس دام زنده از طریق بنادر شمال کشور وارد و به دست مصرف کننده برسانیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد