×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان که دو روز پیش سکان مدیریت را در این مجموعه به دست گرفت، تاکید کرد: برای برون رفت از وضعیت فعلی و کاهش زمان انتظار بیمارانی که در صف طولانی دریافت خدمات دولتی قرار گرفته اند، نیازمند برنامه ریزی های کوتاه مدت و اورژانسی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، دکتر ارسلان سالاری در جلسه معارفه داخلی که  با حضور هیات رییسه و اعضای شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، اظهار داشت: با همفکری و همدلی باید دانشگاه را به آن چه که شایسته مردم و کارکنان است برسانیم.

وی افزود: برای رساندن دانشگاه به جایگاه واقعی خود از راهبردها ، نظرات و ظرفیت مثبت همه مسوولان کشوری و استانی ، دلسوزان نظام ، اساتید و کارکنان استفاده خواهم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان یادآور شد: با توجه به گستردگی فعالیت ها در حوزه سلامت و ارتباط گسترده آحاد مختلف جامعه با دانشگاه علوم پزشکی، قبول مسوولیت در این سیستم، بسیار حساس است.

سالاری ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط حساس اقتصادی جامعه، برای بهبود روند ، برون رفت از وضعیت فعلی و کاهش زمان انتظار بیمارانی که در صف طولانی دریافت خدمات دولتی قرار گرفته اند، نیازمند برنامه ریزی های کوتاه مدت و اورژانسی هستیم.

وی تصریح کرد:  تحقق برخی از اهداف دانشگاه مانند راه اندازی سایت لاکان و ساخت مگا هاسپیتال برنامه بلند مدت می طلبد.

سالاری ضمن تقدیر از تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی چند سال اخیر ، گفت: دکتر یوسف زاده طی سه سال گذشته با تلاش مضاعف و با ارایه فکر های جدید در راستای ارتقای سلامت، تلاش کرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این مطلب که هدف ما کمک به مردم و جلب رضایت همه افرادی است که با این مجموعه بزرگ در ارتباط هستند، بیان داشت: حداقل تغییرات را در مسئولیت ها خواهیم داشت و انتظار می رود مدیران دانشگاه در تمامی سطوح با توان و تلاش مضاعف و عشق فراوان به کار خود ادامه دهند. .

وی در پایان از مسوولان و مدیران دانشگاه خواست با توجه به شرایط اقتصادی، از ارسال گل، نصب پرده و بنر خودداری کنند.

گفتنی است؛ ارسلان سالاری متخصص قلب و عروق و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که با حکم سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در تاریخ شانزدهم ماه جاری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد و مدیریت این مجموعه را از شاهرخ یوسف زاده تحویل گرفت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد