×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار ، دکتر ارسلان زارع در گفت و گو با بخش خبری ساعت ۱۳ شبکه خبر، به جلسه ستاد مدیریت بحران استان که صبح امروز با موضوع بررسی وضعیت آب و برق با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و دکتر اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد، اشاره و تصریح کرد: وزیر نیرو در این جلسه بیان داشت که بارش برف چهار روز اخیر در گیلان ۲۷ برابر میانگین کشوری بوده که ۸۵ درصد خطوط انتقال برق استان را تحت تاثیر قرار داده است.
وی با بیان اینکه بر اثر ریزش برف در گیلان، ۱۹ پست ۶۶ کیلووات و دو پست فوق توزیع ۲۳۰ کیلوولت از مدار خارج شده بود؛ اظهار داشت: هم اکنون تنها سه پست در مدار قرار ندارد.
وی با یادآوری اینکه برق بیش از ۲۵۰ هزار مشترک بر اثر بارش برف قطع شده بود، بیان داشت: با تاکید وزیر نیرو و با تلاش های صورت گرفته از سوی اکیپ های امدادی و نیز نیروهای اعزامی از سایر استانها ؛ هم اکنون برق بخشی از مناطق وصل شده و تنها ۶۰ هزار مشترک فاقد برق هستند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان وقت وقت امروز این رقم به ۱۰ هزار کاهش یابد.
نماینده عالی دولت در گیلان از بازگشایی راه های روستایی استان خبر داد و گفت : امیدواریم با تلاش های صورت گرفته معابر همه روستاها تا یکشنبه شب باز شود.
دکتر زارع از امدادرسانی به مناطق درگیر برف از طریق بالگرد خبر داد و گفت: همه بخش ها در تلاشند تا وضعیت استان در اسرع وقت به حالت عادی بازگردد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد