×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم لنگرود در دور دهم مجلس شورای اسلامی با دفاع از عملکرد 12 ساله علی لاریجانی در کرسی ریاست پارلمان، گفت: وی به دلیل توجه ویژه به منافع ملی کشور، خودش را سپر برخی انتقادات می کرد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به اینکه علی لاریجانی رئیس دور دهم مجلس شورای اسلامی در تمامی 12 سال ریاست بر پارلمان یک مدیر فراملی بود، گفت: منافع ملی در تمامی لحظات مدنظر وی بود و به برخی انتقادات جریان‌های سیاسی اهمیتی نمی‌دادند، البته نه اینکه اعتقادی به جریان‌های سیاسی نداشته باشند بلکه به دلیل توجه ویژه به منافع ملی کشور خود را سپر برخی انتقادات می‌کردند.

نماینده مردم لنگرود در دور دهم مجلس تاکید کرد: دکتر لاریجانی واقعا انسان صبور و پرتحملی بودند، حتی در سخنان پایانی وی در آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل اعتقاد به چنین موضوعی اعلام کردند، باید همه یکدیگر را تحمل و به رسمیت بشناسند.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس همیشه یک شخصیت مستقلی داشت، اظهار کرد: به پایندی دکتر لاریجانی به ولایت و رهبری می‌توان نمره بیست داد، هر جایی که احساس می‌کرد که مقام معظم رهبری نگاهی دارند، تلاش می کرد تا اهداف را در همان چارچوب تنظیم و هدایت کند.

لاهوتی با تاکید براینکه دکتر لاریجانی در کشور به عنوان یک کانون قدرت و وحدت به شمار می‌روند، افزود: هر دو جریان سیاسی در کشور وی را به عنوان مدیری عاقل و توانمند می‌شناسند، امکان دارد درباره برخی مسایل جریان‌های سیاسی نسبت به وی نگاه متفاوتی داشته باشند اما بر مدیریت توانمند دکتر لاریجانی متفق‌القول هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: من 12 سال افتخار داشتم تا در کنارشان در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشم، در حقیقت می‌توان گفت که با وی آمدم و رفتم. با صراحت می‌توان اعلام کرد، مجلس شورای اسلامی بهترین دوران خود را در زمان ریاست دکتر لاریجانی داشته است.

نماینده مردم لنگرود در دور دهم مجلس ضمن تاکید بر نقش دکتر لاریجانی در ارتقای نظام قانونگذاری و نظارت کشور به ویژه از لحاظ توجه به اولویت‌های کشور و نیازهای واقعی مردم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد: از بُعد قانونگذاری در زمان ریاست 12 ساله دکتر لاریجانی اتفاقات بزرگی افتاد.

وی ادامه داد: همراهی‌های وی در برخی مواقع حساس با دولت و یا در جایی که نیاز بود مجلس با بُعد نظارتی پرقدرت عمل کند به مسایل مختلف کشور وارد می‌شد، در مجموع وی یک انسان بزرگ و سرمایه ارزشمند برای کشور است که باید محافظت شود زیرا دکتر لاریجانی متعلق به خودش نیست بلکه متعلق به همه ملت ایران است.

لاهوتی بیان کرد: متاسفانه ما در ایران عادت داریم تا سرمایه‌های این چنینی را که سال‌ها بر رویشان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، به راحتی از دست بدهیم بنابراین باید تلاش کرد تا سرمایه‌های ارزشمندی همچون دکتر لاریجانی را به راحتی از دست ندهیم./خانه ملت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد