×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیر پزشکی انتقال خون گیلان گفت: به ۲ گروه خونی O منفی و A مثبت نیاز فوری داریم از مردم نوعدوست می خواهیم که برای تامین خون های مورد نیاز بیماران به یاری انتقال خون استان بشتابند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، دکتر گیتی ایزدی پور با بیان اینکه به اهداء خون مردم نوعدوست گیلان به همه گروه های خونی نیاز است، افزود: هم اکنون به گروه خونی O منفی و A مثبت در این استان نیاز فوری داریم.

وی اظهار داشت: از مردم نوعدوست استان گیلان دعوت می شود برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون رشت، بندرانزلی، لاهیجان، آستارا، فومن، رودسر، تالش، لنگرود و سامانه خونگیری در میدان شهرداری رشت مراجعه کنند.

مدیر پزشکی انتقال خون استان گیلان خاطر نشان کرد: مردم نوعدوست استان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اهداء خون می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۳۳۳۳۲۶۷۰ – ۰۱۳ در طول روز نیز با شماره ۳۳۳۲۶۰۰۶- ۰۱۳ تماس بگیرند.

سالانه به طور میانگین بیش از ۲۰۰ هزار واحد خون و فرآورده های خونی در استان گیلان تولید می شود که این خون ها برای مصدومان حوادث، جراحی ها، بیماران هموفیلی، فاویسم و افراد نیازمند مورد مصرف قرار می گیرند.

استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن و آمار بالای تصادفات، جراحی های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزو استان های اول کشور به لحاظ مصرف فرآورده های خونی است./ ایرنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد