×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس دانشگاه گیلان گفت: با توجه به شیوع کرونا محور فعالیت های این دانشگاه در ترم جدید بر پایه آموزش الکترونیک است و آموزش ها در فضای مجازی انجام و ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، دکتر احمد رضی با بیان اینکه فعالیت های آموزشی دانشگاه گیلان از هفته گذشته در این دانشگاه آغاز شده افزود: کامل کردن برنامه دانشگاه در الکترونیکی کردن همه امور و ارتقاء کیفیت آموزش الکترونیک از اولویت های این دانشگاه است و ضروریست تا مدیران دانشگاه به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی توجه به ظرفیت فضای مجازی در انجام فعالیت های فرهنگی و پژوهشی را مهم دانست و اظهار داشت: پهنای باند اینترنت دانشگاه گیلان نسبت به ترم قبل سه برابر شده است اما تقویت زیرساخت های این حوزه نیاز به توجه دارد.

رئیس دانشگاه گیلان با مهم دانستن ارتقاء سواد اطلاعاتی اعضاء هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان در آموزش الکترونیکی خاطر نشان کرد: کارگاه های مهارتی برای ارتقاء سواد اطلاعاتی و تقویت توانمندی مهارتی در نظر گرفته شده که این افراد می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند.

وی در ادامه با تشریح توانمندی های دانشگاه گیلان اضافه کرد: قرار گرفتن در جمع دانشگاه های برتر سه نظام بین المللی و رتبه بندی جهانی تایمز، لندن، شانگهای و دسته دانشگاه های یک درصد برتر دنیا و ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور بخشی از توانمندی های این دانشگاه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد