×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دختر ۱۷ ساله که بعد از درگیری با پدرش در اقدامی عجیب محلول لوله باز کن را روی او ریخته بود باعث مرگ وی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، ساعت ۱۱ صبح دوشنبه ۱۹ آبان، گزارش مرگ مرد میانسالی بر اثر سوختگی شدید از سوی مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد ۵۰ ساله عصر روز یکشنبه به خاطر سوختگی شدید با محلول اسیدی به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل شده است. اما تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ماند و مرد میانسال صبح روز بعد تسلیم مرگ شد.

طبق نظریه کادر درمان، مرگ کاظم به علت سوختگی با مواد سوزنده اسیدی بوده است. بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران نیز دستور تحقیقات از خانواده کاظم را صادر کرد. برادر کاظم در تحقیقات گفت: کاظم و خانواده‌اش ساکن ورامین هستند.

برادرم یک پسر معلول دارد و دختر ۱۷ ساله‌اش نیز مشکل روحی – روانی دارد. دیروز همسر کاظم با من تماس گرفت و گفت برادرم دچار سوختگی شدیدی شده و بیمارستان ورامین دستور انتقال او به تهران را داده است؛ بلافاصله خودم را به بیمارستان رسانده و برادرم را به پایتخت منتقل کردیم. همیشه کاظم با دخترش که بیمار بود مشکل داشت و جر و بحث شان می‌شد. روز حادثه نیز طبق گفته‌های همسر برادرم، کاظم و دخترش باهم دعوایشان شده و او ظرف حاوی محلول لوله باز کن را روی پدرش پاشیده است. مواد اسیدی لوله باز کن هم باعث سوختگی شدید کاظم شده که او را بلافاصله به بیمارستان منتقل کردند.

باتوجه به اینکه محل حادثه در ورامین بود، بازپرس جنایی تهران با قرار عدم صلاحیت پرونده را به دادسرای ورامین فرستاد تا تحقیقات در دادسرای محل ادامه پیدا کند./ روزنامه ایران

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد