×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: افراد مشکوک به علائم کرونا به جای مراجعه به بیمارستان‌ با سامانه۴۰۳۰تماس بگیرند.

به گزارش خزرنگار ؛ مسعود نوروزی در نشست با خبرنگاران با اشاره بر لزوم استمرار توجه به پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی گفت: توجه به علائم بیماری و رفع آن در مراحل ابتدایی خود عاملی در جلوگیری از همه گیری کرونا است.

وی مراجعه به مراکز درمانی و شکل گیری تجمعات انسانی را عاملی خطرافرین در حوزه سلامت خواند و گفت: عموم شهروندان تنها در صورت تنگی نفس و علائم شدید به بیمارستان مراجعه کنند و افرادی که علائم خفیف شبیه به کرونا دارند، با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

دکتر نوروزی با بیان اینکه شهروندان در صورت داشتن علائمی شبیه به آنفلوآنزا در ابتدا به مراکز منتخب ۱۶ ساعته کووید ۱۹ در شهرستان‌ها مراجعه کنند افزود: در این مراکز تست کرونا رایگان انجام و پاسخ آن در ۲۰ دقیقه به بیمار ارائه می‌شود.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ بیمار کرونایی شناسایی شده است.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد