×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: سازمان‎ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام کنند.

به گزارش خزرنگار و به نقل از ایرنا ، حسین ابراهیمیان در تشریح این خبر اظهار داشت: بن‎های خرید کتاب برای نهادها و سازمان‎ها به صورت الکترونیکی صادر شده و صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند.

وی ادامه داد: سازمان‏ها و نهادهای متقاضی می‎توانند درخواست‎های خود را به آدرس الکترونیکی ORG@TIBF.IR ارسال کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با سرکار خانم هوشمند به شماره ۳۸۵۱۲۷۲۱ تماس بگیرند و یا به شماره ۰۹۰۲۷۵۹۸۳۶۸ از طریق واتس اپ پیام دهند.

وی اظهار داشت: درخواست‎های مذکور باید خطاب به دکتر محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شوند و ذکر نام و نام خانوادگی نماینده تمام اختیار ، کدملی و شماره همراه جهت هماهنگی‎های لازم الزامی است.

ابراهیمیان یادآور شد: ۵۳۵ نمایشگاه کتاب طی شش سال گذشته در استان برگزار شد که بالغ بر یک میلیون ۱۲۰ هزار نفر از آن ها بازدید کردند؛ برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان طی این سال ها هیچ گاه تعطیل نشد اما امسال این نمایشگاه  بدلیل شیوع کرونا برگزار نشد.

پیش تر  از دانشگاهیان و طلاب استان خواسته شده بود برای بهره مندی از تخفیف ۴۰ درصدی کتاب نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سایت  www.ketab.ir ثبت نام نمایند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ۶ بهمن ماه در  tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران ، بن نمایشگاه ، سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

هم اکنون ۱۸۷ انتشارات دارای مجوز در گیلان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ ناشر در سال گذشته فعال بودند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد