×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس جمهور با مثبت ارزیابی کردن روند مذاکرات وین، گفت: می‌خواهیم دیوار تحریم را با بلدوزر برداریم، می‌گویند با فرغون بردارید!

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، حسن روحانی امروز  در جلسه هیئت دولت اظهار داشت: امروز نتیجه صبر و مقاومت سه سال و نیم را در وین می‌بینیم.

وی افزود: وقتی مذاکرات روزانه‌ را می‌خوانم می‌بینم هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد؛ ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم!

رئیس جمهور ادامه داد: مگر یک انتخابات و بالا و پایین شدن قدرت، یک مقام و حقوق و جایگاه و میز چقدر می ارزد که آدم به خاطر آن دروغ بگوید، تهمت بزند و آبرو و حیثیت آدم ها را ببرد؟

روحانی خاطرنشان کرد: متأسفانه این روزها دو حادثه بسیار غمبار رخ داد؛ حادثه افغانستان که بسیار تأسف‌برانگیز بود. کشتار این بچه‌ها چه معنایی دارد؟ اصلا می‌توان نام این افراد را مسلمان گذاشت؟ البته جنایت اصلی برای کسانی است که چه شرقی چه غربی در افغانستان مداخله کردند.

وی گفت: این‌گونه نیست که واکسن کرونا در دنیا فراوان باشد، سوهان قم نیست که شما وقتی از در مغازه رد می‌شوید دعوت بکنند بگویند سوهان خوب دارم.

رئیس جمهور اذعان داشت: واکسن مطمئن به اندازه کافی در دنیا نیست، در عین حال همه تلاش‌ها را برای خرید واکسن انجام می‌دهیم و به ملت ایران قول می‌دهیم که تا پایان دولت تمام افراد پرخطر واکسینه شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد