×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شهرام شاه‌حسینی از عدم پخش قسمت جدید سریال «می‌خواهم زنده بمانم» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، در روزهای اخیر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی ایران طی نامه ای از ساترا خواسته بود برخی قسمت های ابتدایی این سریال اصلاح و حذف شود. حالا کارگردان این سریال از توقیف موقت آن خبر داده است.

حالا شهرام شاه‌حسینی، کارگردان سریال «می‌خواهم زنده بمانم» از عدم پخش قسمت جدید این سریال خبر داده است و روابط عمومی فیلیمو نیز با تایید خبر توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» اعلام کرد، «قسمت پانزدهم این مجموعه امروز ساعت هشت صبح از فیلیمو، پخش نخواهد شد.»

روابط عمومی فیلیمو همچنین درباره توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» اطلاعیه ای را به شرح زیر منتشر کرده است:

«با درخواست معاونت اجتماعی نیروی محترم انتظامی، پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفتگو درخصوص نقطه نظرات ایشان است.

از مسئولان محترم درخواست می‌شود با سعه صدر و آرامش به نظاره سریال بنشینند؛ تا سرنوشت شخصیت‌های منفی سریال بر اساس روند منطقی درام به سرانجام برسد و سازندگان جرأت و جسارت پرداختن به اتفاقات مهم و افراد نیک و بد روزگار را در کسوت های مختلف داشته باشند.»

سریال «می خواهم زنده بمانم»، به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته هر دوشنبه از فیلیمو پخش می‌شود که با توجه به اتفاقات پیش آمده، قسمت پانزدهم آن امروز ـ دوشنبه ـ دهم خرداد ماه ـ پخش نخواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد