×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: هیات های ورزشی اولویت نخست ما برای در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی هستند و زیبنده نیست که هیات ورزشی برای برگزاری مسابقات به بخش خصوصی متوسل شود.

  استان اظهار داشت: هیات های ورزشی موتور محرک ورزش های قهرمانی هستند و باید از هیات ها حمایت گردد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، جهانبخش آرمان در جلسه با روسای هیات های ورزشی گیلان اظهار داشت: هیات های ورزشی باید تقویت شوند و هر کمکی که در توان اداره کل ورزش و جوانان استان باشد دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیات های ورزشی موتور محرک ورزش های قهرمانی هستند، افزود: مشکلاتی در ارتباط با ماده ۸۸ و اجاره اماکن ورزشی توسط بخش خصوصی وجود دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: هیات های ورزشی اولویت نخست ما برای در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی هستند و زیبنده نیست که هیات ورزشی برای برگزاری مسابقات به بخش خصوصی متوسل شود.

وی با بیان اینکه ماده ۸۸ در گیلان موجب بروز فاجعه برای ورزش استان شده است، گفت: چنانچه اماکن تخصصی رشته های ورزشی هم اکنون در اختیار بخش خصوصی قرار دارند، باید پس از اتمام مهلت اجاره با رعایت قانون و مقررات در اختیار هیات های ورزشی قرار بگیرند.

آرمان برای حضور در هیات های ورزشی و بررسی میدانی مشکلات آن ها اعلام آمادگی کرد و افزود: اجازه نمی دهم هیچ شخصی در کار هیات های ورزشی دخالت کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد: از عملکرد .همه هیات های ورزشی گیلان رضایت دارد اما قانع نیستم.

وی بیان داشت: هیات های ورزشی به عنوان متولیان برگزاری مسابقات در هر بخش و سازمان در استان هستند و نباید سازمان ها و نهادها به صورت جزیره ای بدون اطلاع هیات ها به برگزاری المپیادها و مسابقات ورزشی اقدام کنند.

آرمان با بیان اینکه اجازه نخواهم داد شأنیت هیات های ورزشی زیر سوال برود،خطاب به روسای هیات های ورزشی تاکید کرد: کار و فعالیت را اولویت قرار دهید و از حاشیه ها دور باشید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد