×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف هستند در خرداد و تیر نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال گذشته خود اقدام کنند.

به گزارش خزرنگار ؛ رضا برهانی نیا با اشاره به مهلت اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۰، گفت: کلیه اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی که دارای فعالیت اقتصادی بوده و نسبت به ثبت نام در نظام مالیاتی اقدام ننموده و یا ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند باید با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی مالیاتی به نشانی www.my.tax.gov.ir ثبت نام خود را تکمیل و نسبت به تسلیم اظهارنامه عملکرد سال ۱۴۰۰ اقدام کنند.

 

وی افزود: آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر درآمد صاحبان مشاغل(اشخاص حقیقی) برای عملکرد سال ۱۴۰۰ تا پایان خرداد ۱۴۰۱ و برای اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان تیر سال جاری است.

 

مدیرکل امور مالیاتی گیلان اضافه کرد: در صورت عدم انجام تکالیف قانونی، مودیان علاوه بر محرومیت از معافیت ها و نرخ صفر مالیاتی، مشمول جرائم مقرر در قانون خواهند شد.

 

برهانی نیا، همچنین از انتخاب این استان به عنوان دبیرخانه بخش «ایده پردازی» در سومین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی خبر داد و گفت: دبیرخانه این مسابقه با دو محور گسترش فرهنگ پرداخت مالیات و مبارزه با فرار مالیاتی تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ آماده دریافت ایده های شهروندان است.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می توانند ایده های کاربردی خود را همراه با دلایل توجیهی در قالب حداکثر ۵۰۰ کلمه به روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان گیلان ارسال کنند. از برگزیدگان این جشنواره در هفته فرهنگ مالیاتی تجلیل خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد