×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با انتشار گزارش پزشکی قانونی ابعاد دیگری از خلاف گویی پدر و وکیل خانواده مهسا امینی مشخص شده است.

 

اثبات خلاف‌گویی‌ پدر و وکیل خانواده «مهسا امینی»

به گزارش خزرنگار و به نقل از فارس، با انتشار گزارش رسمی پزشکی قانونی مشخص شد دلیل فوت مهسا امینی ضرب و جرح نبوده است و مهسا به دلیل جراحی تومور مغزی در هشت سالگی، دارای نارسایی هورمونی و مغزی بوده که این موضوع باعث غش کردن وی در مقر پلیس شده و به دلیل عدم احیا موثر در لحظات اولیه دچار مرگ مغزی می‌شود.

اما نکته قابل تامل اظهارات پدر وی بوده که پیش از این در مصاحبه های مکرر با رسانه ها از جمله در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که فرزندش هیچ سابقه بیماری قبلی نداشته و در 22 سال گذشته جزء برای سرماخوردگی به پزشک مراجعه نکرده بود.

این ادعا در حالی صورت گرفته که در فرم مجوز عمل جراحی بیمارستان که به امضای امجد امینی (پدر مهسا) رسیده بود صراحتا به بیماری مغزی وی اشاره شده بود.

با مشخص شدن مستندات غیر قابل انکار بیماری قبلی، اخیرا صالح نیکبخت وکیل خانواده تلاش کرده تا ادعاهای پدر را اصلاح کند و با تایید اصل عمل جراحی، آن را به عمل برداشتن “خال” تقلیل دهد.

با این حال دکتر شیروانی نایب رئیس انجمن مغز که مهسا امینی را در بیمارستان میلاد عمل کرده بود، پیش از این جزئیات این عمل جراحی را توضیح داده بود که دروغ بودن ادعای وکیل خانواده را مشخص می‌کند.

در همین رابطه خبرنگار فارس مطلع شد فیلمی از تایید بیماری مهسا توسط پدرش در بیمارستان وجود دارد که وی در این فیلم با مشاهده پیکر دخترش قبول می‌کند که ضرب و جرحی وجود نداشته است.

مسئولین تاکنون به دلیل حرمت شرعی پخش این تصاویر مانع از انتشار آن شده‌اند.

گفتنی است که مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران شب گذشته در برنامه ویژه خبری اعلام کرده که جمع بندی علت فوت مرحومه مهسا امینی به تایید یک کمیسیون ۱۹ نفره از پزشکان رسیده است.

در روزهای گذشته دروغ ضرب و شتم مهسا امینی توسط رسانه های ضدانقلاب منجر به آشوب و کشته و زخمی شدن شماری از هم وطنان شده است.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد