×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با اشاره به فعالیت ۱۱ کارگروه در شورای پدافند غیرعامل در استان گفت: گیلان پایلوت طرح پدافند غیر عامل و بانوان شد.

به گزارش خزرنگار، محمدعلی ویشکایی در همایش آموزشی نقش بانوان در  پدافند غیرعامل استانداری گیلان با اشاره به تجربه‌های موفق از نقش و حضور زنان در برهه‌های مختلف چه در گذشته و چه زمان جنگ تحمیلی و کرونا نقشه‌های عمده‌ای داشتند، اظهار کرد: پدافند غیر عامل از سال ۸۲  به دستور مقام معظم رهبری پایه گذاری شد، به دلیل اهمیت آموزش، امسال ۸۰۰ برنامه در این حوزه در دستور کار استان  قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به فعالیت  ۱۱ کارگروه در شورای پدافند غیرعامل افزود: کارگروه‌های انرژی، کشاورزی، زیربنایی، امداد و نجات و سایبری از کارگروه‌های این شوراست و مدیریت هر یک از آنها به دستگاهی واگذار شده است.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با اشاره به هشتم آبان ماه به عنوان روز پدافند غیرعامل در روز شمار کشور گفت: با توجه به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف طرح پدافند غیرعامل و بانوان به منظور بهره‌گیری از ظرفیت آنان در این بخش به صورت پایلوت در گیلان اجرایی می‌شود.

 

پیری جمعیت از تهدیدات استان گیلان

زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این استان جزو سالمندترین استان‌های کشور است، گفت: این امر یکی از تهدیدات این استان محسوب می‌شود که در بحث اقناع افکار عمومی به برنامه‌ریزی فرهنگی نیاز داریم.

این همایش با حضور مهناز میرزا ابراهیم طهرانی مشاور سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از بانوان مشاور در دستگاه‌های اجرایی در استانداری گیلان برگزار شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد