×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی بخش کومله شهرستان لنگرود به عنوان دومین بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری شده است و اکنون در انتظار معرفی نیروی انسانی و متخصص بر اساس آزمون استخدامی انجام شده هستیم.

دومین بیمارستان تامین اجتماعی گیلان تکمیل شد

به گزارش خزرنگار ؛ دکتر حسین ابراهیمی در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه این بیمارستان به ۳۱۰ نیرو در بخش‌های مختلف نیاز دارد، اضافه کرد: اقدمات اولیه برای جذب نیروهای انسانی از طریق آزمون استخدامی انجام شده و نتایج آن ماه جاری اعلام می شود و ظرف یک ماه آتی طی مراسمی رسمی با حضور مسئولان بیمارستان وارد عرصه خدمات رسانی به مردم می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: این بیمارستان ۶۴ تختخوابی در زمینی به وسعت ۲ هکتار که توسط خیرین اهدا و با زیربنای حدود ۱۳ هزار مترمربع احداث شده است.

وی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همانطور که در یک سال اخیر توانست با پیگیری های جدی و همکاری مقامات محلی به ویژه استاندار گیلان و نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی  کار ساخت این بیمارستان را به پایان برساند، در تلاش است تا با آغاز کار این بیمارستان به زودی مردم شرق استان از خدمات درمانی ارزنده این مجموعه بهره مند شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان بیان داشت: اولین بیمارستان تامین اجتماعی استان شامل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) در رشت به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه طی یک سال اخیر خدمات جدید به بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت اضافه شد، افزود: این بیمارستان به دستگاه CARM دیجیتال تجهیز شد این دستگاه مجهز به قلب پنل برای تصویربرداری با کیفیت بسیار  بالا در حین عمل و کاهش دوز اشعه دریافتی بیمار و با قابلیت استفاده از آنژیوگرافی قلبی است که به ارزش حدود ۶۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

دکتر ابراهیمی بیان داشت: تجهیز بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) رشت به کمپرسورهای فشرده مدیکال، خرید برترین و به روزترین سیستم کامل آرتروسکوپی دنیا، خرید دستگاه اکسیژن ساز دوم با حجم ۶۰۰ لیتر، خرید پیشرفته‌ترین تجیهزات چشم پزشکی، خریداری دستگاه امحاء زباله با حجم بالا از دیگر اقدامات انجام شده در این بیمارستان طی یک سال اخیر است.

وی با اشاره به بروزرسانی آزمایشگاه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی استان گیلان افزود: با خرید تجهیزات جدید و بروزرسانی دستگاه های موجود، زمان انتظار نوبت دهی آزمایشات که در سال گذشته تا ۱۰ روز به طول می‌انجامید به زیر یک روز کاهش یافت.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه تامین اجتماعی گیلان با بیمارستان امیرالمومنین(ع) رشت و شهیدبهشتی بندرانزلی قرارداد دارد، اضافه کرد: بر اساس این قرارداد تمام خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان گیلان رایگان است.

یک میلیون و ۳۲۰ هزار نفر در استان گیلان از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره می برند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد