×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به منظور آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران با فعالیت های توزیع برق گیلان و جلب مشارکت رسانه های استان در مدیریت بار مصرف برق زمستان ، اولین مرحله بازدید اصحاب رسانه از امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق و پروژه های اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع برق گیلان صورت گرفت.

به گزارش خزرنگار ؛ محمدتقی مهدی زاده در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، کاهش خاموشی برق در تابستان را حاصل دستاورد مهم رزمایش رسانه‌ای و مشارکت مردم خواند و افزود: مدیریت هدفمند و برنامه ریزی شده، اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه در فرهنگ مدیریت مصرف و نظارت مردم در این زمینه سبب شد تا خاموشی‌ها به صفر برسد.

مهدی زاده با اشاره به اعمال خاموشی ۸۷۶ مگابایتی سال گذشته در یک روز در استان گیلان، بیان کرد: خاموشی مکرر و لحظه به لحظه در سال گذشته در کنار ایجاد نارضایتی عمومی منجر به ضرر و زیان فراوان به بخش‌های مختلف شده بود.

وی، مشوق و برنامه محوری را دو رویکرد مهم در کاهش خاموشی‌ها عنوان کرد و افزود: کاهش چشم گیر خاموشی‌ها در تابستان سال جاری با مدیریت مصرف و مشارکت دادن مردم در این بخش رقم خورد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به شروع فصل زمستان و افزایش مصرف گاز در این ایام، اضافه کرد: نیروگاه‌ها برای قرارگیری در مدار تولید عمده ترین مصرف کنندگان گاز به شمار می‌روند و با مدیریت بر مصرف برق و گاز باید به پایداری برق کمک کرد.

مهدی زاده از اعمال کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق و گاز در ادارات و صنایع استان خبر داد و بیان کرد: با مدیریت مصرف و الگوبرداری از برنامه موفق تابستان امسال باید به مدیریت فصل زمستان برویم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان از اجرای ۹۲۴ کیلومتر طرح کابل خودنگهدار در استان خبر داد و اضافه کرد: پیش بینی می‌شود اجرای طرح کابل خودنگهدار تا پایان سال به ۱۳۰۰ کیلومتر برسد که مشابه سال گذشته رشد تقریبی دو برابری داشته است.

مهدی زاده با اشاره به رشد دو برابری در اجرای طرح رؤیت پذیری و کنترل پذیری در توزیع برق استان، بیان کرد: در سال جاری با مدیریتی که صورت گرفت انقلابی در حوزه خدمات رسانی بویژه در بخش مدیریت مصرف اتفاق افتاد.

تهیه و تنظیم:غلامحسین محمدپور

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد