×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر یکصد هزار نفر و روستاها توسط این نهاد گفت: سهمیه این استان در طرح نهضت ملی مسکن برای سال ۱۴۰۱ هفت هزار واحد تعیین شده است.

ویلا جنگلی نوساز و تمیز در ماسال - املاک باشی

به گزارش خزرنگار ؛ حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون برای ساخت چهار هزار و ۷۲۵ واحد به استان مجوز داده شده است، افزود: از میزان سهمیه‌ ابلاغ شده به استان تا کنون یک‌هزار و ۶۲۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده اند و در مرحله انعقاد قرار داد هستند.

وی به پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی اشاره و تصریح کرد: آن‌دسته از متقاضیان روستایی که از بیست و پنجم آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ تسهیلات یکصد میلیون تومانی دریافت کردند، می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن نسبت به اخذ معرفی نامه متمم اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه در طرح ملی مسکن برای شهرهای زیر یکصد هزار نفر در استان ۳۸ هزار و ۵۱۲ نفر ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد هشت هزار و ۱۲۴ نفر تایید نهایی شدند و تاکنون یک‌هزار و ۲۹۵ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان اولیه را واریز کرده اند که برای هرکدام از آن‌ها تخصیص پروژه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فقط در۲ شهر رشت و انزلی با جمعیت بیش از یکصد هزار نفر در استان بخشی از اجرای پروژه های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده است، تصریح کرد: پروژه ۶۲۴ واحدی رشت در سه فاز درحال اجراست که ۳۱۲ واحد در مرحله اسکلت و سربندی با پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصد، ۱۹۲ واحد با پیشرفت ۲۴ درصدی و پروژه ۱۲۰ واحدی هم ۲۲ درصد پیشرفت دارد که به طور میانگین این سه پروژه از پیشرفتی ۱۸ درصدی برخوردارند.

دائمی ادامه داد: پروژه ۳۶ واحدی انزلی هم با ۴۴ درصد پیشرفت در مرحله نازک کاری است و در فاز دوم عقد قرار داد ساخت پروژه صورت گرفته است؛ ضمن اینکه پروژه بنیاد ساخت لنگرود که اخیرا شروع شده ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و۲ پروژه در آستارا نیز به صورت انبوه سازی است.

۱۰۸ هزار و ۸۶۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ثبت‌نام کردند که ۹۸ هزار و ۸۶۲ واحد تعیین تکلیف شدند و تا کنون ۲۹ هزار و ۶۴۱ واحد حائز شرایط هستند.
خبرنگار: حدیثه فلاح کریمی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد