×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از آمادگی کامل نیروهای این شرکت برای خدمت رسانی به مردم و مشترکین گاز طبیعی خبر داد و گفت: مانور قطع گاز نانوایی ها و استفاده از سوخت جایگزین در استان اجرایی شد.

به گزارش خزرنگار ؛ عیسی جمال نیکویی در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: بخشی از نانوایی های استان مجهز به سیستم سوخت جایگزین شده اند لذا برای آماده سازی این نانوایی ها در شرایط بحران و استفاده از سوخت جایگزین (نفت سفید یا گازوئیل) در زمان ضرورت، مانور یاد شده گام به گام در استان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه همه تمهیدات مورد نیاز برای مواجهه با افت فشار گاز اندیشیده شده است و کارکنان این شرکت در آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی قرار دارند، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده مانور قطع گاز نانوایی ها و استفاده از سوخت جایگزین امروز در شهرستان رشت انجام شد.

جمال نیکویی ضمن قدردانی از اقشار مختلف در صرفه جویی مصرف گاز از رسانه ها خواست در زمینه اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز بیش از همیشه اهتمام داشته باشند و ادامه داد: در تلاش هستیم تا از ظرفیت شهرداری ها نیز برای تبلیغات محیطی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تاکید کرد: مشترکان خانگی که مصرف گاز آنان در ماه‌های سرد سال نسبت به دوره مشابه سال قبل کمتر شود به ازای کاهش هر یک واحد درصد مشمول تخفیف یا همان پاداش صرفه جویی می شوند.

مشترکان خانگی به ازای هر یک واحد درصد کاهش، مشمول تخفیف یا همان پاداش صرفه جویی معادل ۳ واحد درصد در گازبهای صورتحساب همان دوره خواهند شد که این تخفیف تا سقف ۴۵ درصد گازبها در صورتحساب آنها اعمال می شود.

نیکویی با بیان اینکه با سرد شدن هوا روند صعودی مصرف شروع شده است از مردم خواست: دمای خانه های خود را در سطح ۲۱ درجه سانتیگراد نگه دارند و در صورت یک درجه صرفه جویی مشترکان خانگی ۶درصد به بهره مندی صنایع از سوخت گاز افزوده می شود.

هم اکنون همه شهرها و ۲ هزار و ۱۱۷ روستای گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. ۹۹.۹ درصد خانوارهای شهری و ۹۶.۸ درصد خانوارهای روستایی استان دارای گاز می باشند که این رقم در کشور در بخش شهری ۹۷.۶ و در بخش روستایی ۸۵ درصد است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد