×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گیلان با بیان اینکه این استان رتبه نخست کشور را در زمینه مبارزه با مواد مخدر کسب کرده است از کشف سه هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خزرنگار ؛ سرهنگ علی احمدپور در جلسه مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر افزود: کشفیات مواد مخدر در استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به افزایش اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان طی سه سال اخیر، اظهار داشت: امسال ۲۳ باند منهدم شده و ۷۳۴ نفر معتاد متجاهر با کمک بهزیستی جمع آوری و ساماندهی شدند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه در مجموع ۲ هزار و ۸۲۹ مرحله پاکسازی در استان انجام شده است، اظهار داشت: پاکسازی ها ۱۳ درصد افزایش یافته و چهار هزار و ۷۳۴ نفر دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد: با افزایش مصرف مواد مخدر، ورود مواد مخدر همچون گل و ماری جووانا که قیمت پایین تری دارد به استان افزایش یافته است که باید با تجهیز محورهای مواصلاتی در کنار راه آهن و گمرک اقدامات پیشگیرانه انجام داد.

 

سرهنگ احمد پور در ادامه از کشف محموله شامل ۱۶۰ هزار قرص ترمادول و متادون در رشت که قرار بود در این شهر توزیع شود خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله به بیش از ۲ میلیارد تومان می رسد.

جلسه مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد