×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از شرکت ۸۰۰ شطرنج باز از ۱۶ کشور دنیا در «جام رشت» خبر داد و گفت: برگزاری این مسابقات افتخاری برای ورزش گیلان به شمار می رود.

 

به گزارش خزرنگار ؛ جهانبخش آرمان در گفتگو با خبرنگاران به برگزاری رقابت‌های شطرنج بین المللی «جام رشت» اشاره و اظهار کرد: در این مسابقات ۸۰۰ شطرنج باز از ایران و ۱۵ کشور شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات افتخاری برای ورزش گیلان محسوب می‌شود، افزود: امیدواریم با همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها بتوانیم میزبان خوبی برای این کشورها باشیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه به جرأت می‌توان گفت این مسابقات یکی از بزرگترین فستیوال‌ها و تورنمنت‌های سطح کشور به شمار می‌رود، اضافه کرد: با توجه به استقبال کشورهای مختلف از این جام قطعاً سطح کیفی مسابقات بسیار بالا خواهد بود.

 

آرمان ادامه داد: در این مسابقات علاوه بر حضور شطرنجبازان ایرانی، شطرنج بازانی از کشورهای اتریش، نیجریه، جمهوری آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، عراق، هندوستان، بنگلادش، قزاقستان، قرقیزستان، یمن، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان شرکت دارند.

 

نوزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی کاسپین که امسال با عنوان «جام رشت» برگزار می‌شود از غروب یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز و تا روز اول اسفندماه ادامه خواهد یافت.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد