×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان: خیرین مدرسه ساز در گیلان تاکنون یک هزار و ۵۹۸ کلاس درس در این استان برای تحصیل آینده سازان احداث کرده‌اند.

به گزارش خزرنگار ؛ همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور اسدالله عباسی- استاندار گیلان- و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی سه مدرسه خیرساز ماسال به بهره برداری رسید.

علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره امام امت و شهدای گرانقدر اظهار کرد: توسعه همه جانبه کشور با توسعه فضاهای آموزشی امکان پذیر است.

وی افزود: مدرسه سه کلاسه(متوسه اول) سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدرسه سه کلاسه(ابتدایی) شهیید سیدجواد و زنده یاد سیدمحمدجواد محمودی و  مدرسه 6 کلاسه(ابتدایی) زنده یاد دکتر ابراهیم خیاطی امروز به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت: خیرین مدرسه ساز در گیلان تاکنون یک هزار و ۵۹۸ کلاس درس در این استان برای تحصیل آینده سازان احداث کرده‌اند.

دقیق با بیان اینکه ۱۰۲ کلاس درس با زیربنای ۹ هزار ۹۱۱ متر مربع در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی خودبچر ماسال با زیربنای ۱۹۲ متر مربع و با اعتبار بیش از ۲۹ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد