×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به فعالیت‌های بانوان استان در بخش های مختلف و تاثیرگذار آنان در جامعه گفت: ۵۷ شرکت دانش بنیان بر پایه علم و فناوری با مدیریت بانوان در گیلان فعال است.

زهرا یعقوب‌نژاد در حاشیه برگزاری اولین کنگره استانی زنان تاثیرگذار گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳۲ شرکت تعاونی روستایی و شهری، ۱۸۸ سازمان مردم نهاد در حوزه زنان، ۱۰۲ صندوق خرد زنان روستایی و ۱۸۰ گروه فعال مردمی و جهادی گوشه‌ای از حضور اثرگذار بانوان گیلانی است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از هشت هزار بانوی کارآفرین برتر و ملی استانی در گیلان بیان داشت: این استان با ۱۱۲ شهید و جانباز زن افزون بر سه هزار مادر و همسر شهید و ۲۱ هزار همسر جانباز خود نمادی از ایثار و مقاومت و صبر زنان و مادران گیل و دیلم است.

یعقوب نژاد افزود: امروز در اولین کنگوه بانوان تاثیرگذار گیلان که با همت مدیران و مسئولان در سطح شهرستان‌ها و استان تداوم خواهد داشت به معرفی قطره‌ای کوچک از دریای بیکران هنرمندی و توانمندی زنان در عرصه‌های گوناگون همچون کارآفرینی، جهاد تبیین، سلامت و جمعیت، علمی و پژوهشی، ایثار و مقاومت، ورزشی و سیاسی و اجتماعی پرداختیم.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان خاطر نشان کرد: طراحی سامانه‌ای که ذیل کنگره ملی بانوان تاثیرگذار از سوی زنان و خانواده پایه‌گذاری شد، فرصت مناسبی بود تا بانوان توانمند به معرفی خود و سایر بانوان شاخص اقدام کنند.

وی بیان داشت: در این راستا افزون بر ۶۰۰ بانوی شاخص گیلانی شناسایی شدند که قطعا به عنوان یک گنجینه ارزشمند در بانک اطلاعاتی زنان نخبه در حوزه زنان و خانواده برای ما ارزشمند خواهد بود که از این ظرفیت در برنامه‌ریزی‌ و سیاست‌گذاری ها استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان طی این مراسم هم گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها و اشاعه آن به ویژه به نسل جوان، دختران ما و تحکیم تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و معرفی چهره‌های شاخص به عنوان الگوی موفق زن مسلمان ایرانی، بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده‌است.

خبرنگار : رویا شهیدی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد