×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل توزیع برق گیلان: با هدف افزایش تاب آوری و پایداری شبکه های فشار متوسط و کاهش مدت زمانی خاموشی ها در اثر شرایط نامساعد جوی، طرح تاب آوری شبکه در شرکت توزیع برق گیلان از سالیان گذشته آغاز و در سالجاری با قدرت و انسجام بیش از پیش اجرایی خواهد شد.

به گزارش خزرنگار ؛ محمدتقی مهدی زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: با هدف افزایش تاب آوری و پایداری شبکه های فشار متوسط و کاهش مدت زمانی خاموشی ها در اثر شرایط نامساعد جوی، طرح تاب آوری شبکه در شرکت توزیع برق گیلان از سالیان گذشته آغاز و در سالجاری با قدرت و انسجام بیش از پیش اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: باوجود اجرای طرح مذکور و طرح بزرگ جایگزینی شبکه های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار در سطح استان و باوجود چندین مرحله بارش برف، وقوع تندباد واتفاقات دیگر، شبکه های توزیع برق گیلان از پایداری مناسبی در سال گذشته برخوردار بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: باوجود تنگناهای مالی و مشکلات موجود این شرکت در سال گذشته بالغ بر ۵۶۱ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) و شبکه فشار ضعیف برای مشترکین جدید احداث کرد.

مهدیزاده گفت: بازسازی شبکه های فرسوده برق با سرعت بیشتری درحال انجام است و سال گذشته یک هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه های جدید با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود : همچنین در مدت یاد شده تعداد ۷۹۹ دستگاه ترانسفورماتوربا ظرفیت ۱۲۱ هزار و ۸۶۶ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.

سرقت کابل یکی از مشکلات برق گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان هشدار داد: سرقت سیم و کابل برق یکی از مشکلات عدیده این شرکت است و صنعت برق استان را در خدمت رسانی مطلوب به مشترکین با مشکل مواجه کرده است.

مهدی زاده از مردم درخواست کرد، برای جلوگیری از سرقت سیم‌ و کابل، شبکه توزیع برق استان را همراهی کنند چرا که قسمت اعظمی از اعتبار موجود صرف ترمیم و بازسازی شبکه های مسروقه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است اگر این اعتبار حفظ شود قطعاً صرف بهینه‌سازی شبکه و تبدیل شبکه های سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار و سایر اقدامات فنی موثر در خدمت رسانی مطلوب تر به مشترکین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از مشترکین درخواست کرد :هرگونه خاموشی یا اتفاقات در حوزه شبکه برق را از طرق مختلف از جمله شماره تلفن ۱۲۱ و اپلیکیشن برق من به اینشرکت و شماره تماس ۱۱۰ متعلق به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خاموشی اقدام شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد