×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد: در بهار امسال، حجم گاز تحویلی به نیروگاه‌های تولید برق گیلان ۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خزرنگار ؛ عیسی جمال نیکویی در گفت و گو با خبرنگاران از مصرف یک میلیارد و ۷۳۸ میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکین گیلانی در بهار امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲ درصد کاهش داشته است.

جمال نیکویی درخصوص وضعیت مصرف گاز نیروگاه‌های تولید برق استان در بهار امسال گفت: تحویل گاز در این بخش با افزایشی ۸ درصدی به ۸۸۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی علت افزایش حجم گاز تحویلی به نیروگاه‌های تولید برق استان را مدیریت مصرف توسط مشترکان خانگی گاز عنوان کرد و اظهار داشت: علیرغم جذب حدود ۴۰ هزار مشترک خانگی جدید در یک سال گذشته، مصرف گاز در این بخش حدود ۱۲ درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از تحویل ۳۴۵ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های برق گیلان در تیرماه امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

جمال نیکویی در خاتمه گاز طبیعی را کلید توسعه و مایه آسایش مردم عنوان کرد و گفت: هدف شرکت گاز تحویل مستمر گاز به حوزه‌های مختلف مصرف، پایداری انرژی و به تبع آن افزایش سطح رفاه و رضایتمندی مردم است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد