×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی حمایتی مددجویان استان در شهر لوشان خبر داد.

به گزارش خزرنگار ؛ محمدتقی مهدی زاده در حاشیه افتتاح این پروژه به خبرنگاران گفت: نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی حمایتی یک پروژه مهم و چند بعدی است زیرا هم جنبه حمایتی و درآمدزایی برای مددجویان دارد و هم اینکه به فرآیند تولید و تأمین برق کمک می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ محیط زیست افزود: تولید برق از طریق انرژی‌های نو و خورشیدی فاقد هر گونه آلایندگی بوده و کمک رسان محیط زیست است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با تاکید بر ضرورت حرکت به سوی انرژی‌های پاک و تجدید پذیر اضافه کرد: زحمات شرکت ساتبا در اجرای این طرح شایسته تقدیر است و برخلاف این نظر که انرژی خورشیدی در استان گیلان پاسخگو نخواهد بود، با محاسبات علمی مشخص شد که استان گیلان و به ویژه شهرستان رودبار نیز زمینه مساعدی برای احداث و بهره برداری از پنل‌های خورشیدی به منظور تأمین برق را دارد.

مهدی زاده با بیان اینکه نگاه به انرژی‌های نو باید تسریع پیدا کند، گفت: رویکرد وزارت نیرو و شرکت توانیر نیز در سالیان اخیر نشان دهنده اهمیت و جایگاه این موضوع مهم در فرآیند تولید برق است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد