×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم گیلان با بیان اینکه اینکه عده‌ای می‌گویند در گیلان کمبود آب داریم، حرف غیر علمی است، افزود: تعطیلی کشاورزی با بهانه آب‌بر بودن این صنعت، کار اشتباهی است.

به گزارش خزرنگار ؛ آیت الله «رضا رمضانی» امروز سه‌شنبه (۸ اسفند) در جمع فعالان فرهنگی و سیاسی شهرستان آستارا، با اشاره به اینکه استان گیلان از استان‌های مهم است، گفت: ۱۳ نماینده گیلان باید با هم تلاش کنند و زیرساخت‌های استان را اصلاح و فعال کنند‌.

نماینده مردم گیلان با بیان اینکه اینکه عده‌ای می‌گویند در گیلان کمبود آب داریم، حرف غیر علمی است، افزود: تعطیلی کشاورزی با بهانه آب‌بر بودن این صنعت، کار اشتباهی است.

وی با تاکید بر اینکه گیلان و مازندران می‌توانستند قطب کشاورزی کشور باشند، تصریح کرد: متاسفانه با وجود نیروهای انسانی توانمند، مشکلاتی مهمی از جمله پسماند هنوز حل نشده است.

آیت‌الله رمضانی با تاکید براینکه رهبری به ممتاز بودن استان‌ گیلان تاکید دارند، خاطرنشان کرد: باید به زیرساخت عمرانی، فرهنگی و سیاسی استان توجه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: برخی از نیروهای انسانی گیلان، جزء نخبگان جهانی هستند.

وی با اشاره به اینکه مجلس در قانون‌گذاری اهمیت دارد، گفت: نمایندگان مجلسی باید انتخاب شوند که در تراز جمهوری اسلامی باشند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ایران قوی مجلس و قوه قضاییه قوی می‌خواهد، گفت: متاسفانه نیروهای متخصص در برخی جاها گمارده نمی‌شوند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به موضوع تخصص و تعهد اشاره و اظهار کرد: فرد غیر متخصص اگر کاری را بپذیرد که در آن تخصص ندارد، خودش غیرمتعهد است.

وی با اشاره به اینکه کسی که در کاری تخصص ندارد، نباید گمارده شود، گفت: یک فرماندار باید مثلا در بخشداری تجربه و تخصص داشته باشد. اگر تخصص را جدی نگریم، ضربه خواهیم خورد.

آیت‌الله رمضانی افزود: رشد یک استان در گرو توسعه در سه بخش امنیتی، زیرساخت فرهنگی و حوزه سیاسی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: موضوع سرپرستی در برخی مسئولیت‌ها طولانی شده و در مواردی از یکسال گذشته است. اگر مشکلات حوزه سرپرستی حل نشود، چالش سیاسی به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: سرپرست اقتداری ندارد لذا باید این اقتدار و قدرت به مدیر داده شود.

آیت‌الله رمضانی در ادامه به هزینه‌های بخش‌های مختلف حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: بودجه‌ها باید برنامه‌محور باشد و توزیع عادلانه بودجه فرهنگی باید در سراسر استان انجام شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد