زنانی که تا آخر خط رفته اند
این زنان حق دارند مثل هر شهروند عادی زندگی کنند، اما این تنها یک حرف است؛ در عمل با طرد و ترک این افراد رو به رو هستیم؛ حسی دافعهوار از سوی جامعه! حال با این پرسش رو به رو میشویم که با این وضع، چه آیندهای در انتظار دختران و پسران این زنان خواهد


