لزوم استفاده از دستگاه کارتخوان در مراکز درمانی
مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: همه مراکز درمانی و مطبهای پزشکان مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی هستند. به گزارش خزرنگار ، زهره تیموری در تشریح این خبر گفت: براساس بخشنامه ابلاغی معاونت درمان وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی، به موجب مقررات بند “ک” تبصره (۶) قانون بودجه






