انتقاد یک نماینده مجلس از نادیده گرفته شدن ظرفیت زنان توسط رئیسی
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جامعه مردان به زنان اعتمادی ندارد، از رئیس جمهور جدید به دلیل قائل نشدن هیچ سهمی برای زنان در کابینه انتقاد کرد. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، معصومه پاشایی بهرام، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان در انتقاد از نبود وزیر زن در لیست





