خروج از برجام را در دستور قرار دادهایم/برگشت قطعنامهها یا قطعنامه جدید خط قرمز ماست
سید عباس عراقچی در برنامه گفتوگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت :هیچ کشوری نمیتواند ایران را به خروج از برجام یا نقض این توافق متهم کند چرا که همه اقدامات ایران از جمله اقدامات اتخاذ شده امروز در قالب برجام بوده است. خروج مرحله به مرحله از برجام را در دستورکار قرار دادهایم وی






