برق دستگاه‌های اجرایی پرمصرف قطع می‌شود

برق دستگاه‌های اجرایی پرمصرف قطع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خزرنگار ، دکتر مصطفی سالاری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق به منظور ایجاد کمترین خاموشی در مصارف خانگی، اظهار کرد: باتوجه به افزایش دما در نقاط مختلف، شاهد پیشی گرفتن مصرف نسبت به تولید در سطح کشور هستیم . وی