مدیریت دیمی سپیدرود / دو مالک با دو سرمربی!

مدیریت دیمی سپیدرود / دو مالک با دو سرمربی!

مدیریت دیمی فوتبال در استان گیلان موجب این شد که باشگاه محبوب و پر طرفدار سپیدرود رشت با بحران چند مدیریتی، پیش از شروع لیگ برتر مواجه شود. مدیرانی که هر کدام تصمیمات جداگانه‌ای برای این تیم می‌گیرند و به قول معرف ساز خودشان را می‌زنند. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، در حالی که حدود

تن زاده باشگاه سپیدرود را پس گرفت

تن زاده باشگاه سپیدرود را پس گرفت

با رای دادگستری رشت مالکیت باشگاه سپیدرود به تن زاده باز پس داده شد. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، با رای قاضی شعبه ششم دادگستری رشت، مالکیت باشگاه سپیدرود به تن زاده بازگشت. در حالی که اداره کل ورزش و جوانان گیلان با رای داوری باشگاه را از تن زاده به نوین انتقال داده بودند،

هواداران ‌راضی نباشند از سپیدرود می‌روم

هواداران ‌راضی نباشند از سپیدرود می‌روم

مربی تیم سپیدرود رشت گفت: اگر هواداران تیم سپیدرود راضی به حضور من در تیم سپیدرود رشت نشوند از همکاری با این تیم خودداری می‌کنم. به گزارش پایگاه خبری خزرنگار و به نقل از فارس، نادر دست نشان با بیان اینکه تا روز جمعه با بازیکنان مورد نظر حاضر در تیم سپیدرود قرارداد امضا می‌کنیم