×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تعلل در بهره‌برداری از پروژه تراموا موجب افزایش اعتبار مالی موردنیاز به دلیل تورم می‌شود که با توجه به شرایط موجود، تأمین این منابع بسیار دشوار و غیرممکن خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، سید امیرحسین علوی راه‌اندازی کامل تراموا را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری رشت در سال ۹۷ دانست و اظهار داشت: این پروژه باید با انجام اقدامات ویژه و اولویت‌دار راه‌اندازی و حداقل تا سال آینده به اتمام برسد تا شهروندان بتوانند از این وسیله نقلیه پاک استفاده کنند و به حل بخشی از معضلات ترافیک و حمل‌ونقل شهری رشت امیدوار باشند.
وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی تراموا به ‌عنوان یکی از نسخه‌های درمان معضل ترافیک و حمل‌ونقل رشت از اولویت بالایی برخوردار است، خاطرنشان ساخت: تعلل در بهره‌برداری از این پروژه موجب افزایش اعتبار مالی موردنیاز به دلیل تورم می‌شود که با توجه به شرایط موجود، تأمین این منابع بسیار دشوار و غیرممکن خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت توسعه گردشگری را یکی از ضروریات کاری شهرداری رشت عنوان و تصریح کرد: شهر رشت به عنوان تنها شهر خلاق خوراک در یونسکو و نیز باوجود برخورداری از بسترهای لازم چون جاذبه‌های تاریخی ازلحاظ گردشگری عقب ‌مانده است و ضرورت دارد که زیرساخت‌های توسعه گردشگری در این شهر تقویت شود.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد