×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

استاندار گیلان تاکید کرد: انتقال ارزش های دفاع مقدس و نیز معرفی منش و سیره شهدا و ایثارگران به نسل جوان باید در نقطه توجه تمامی دستگاه های اجرایی قرار گیرد و تنها به بنیاد شهید خلاصه نشود.
به گزارش خزرنگار ، ارسلان زارع با حضور در منزل شهید رحیم احمدزاده با خانواده این شهید دیدار و از استقامت و مجاهدت های آنان قدردانی کرد.
استاندار گیلان در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید رحیم احمدزاده، اظهار داشت: خانواده های شهدا از بهترین پایگاه ها و جایگاه ها در دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های دفاع مقدس محسوب می شوند.
زارع گفت: آنچه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون و حتی پیش از آن ،برای تحقق بزرگترین حادثه سیاسی قرن معاصر به ویژه در خاورمیانه معاصر مایه عزت و سربلندی ملت ایران بوده،رشادت و دلاورمردی شهدا و ایثارگران است.
وی با بیان اینکه در دفاع مقدس نه تنها رژیم بعثی ،بلکه دیگر حامیان جنگ تحمیلی تلاش می کردند تا با ناکام ساختن ملت ایران بر این کشور احاطه پیدا کنند،تصریح کرد: این شهدا بودند که با رشادت و مجاهدت خالصانه خود مایه پیروزی،عزت و سرافرازی کشور را فراهم آوردند .
زارع خاطرنشان کرد: امروز که فشارها و توطئه دشمنان بیش از پیش به ایران اسلامی تحمیل شده، بیان ارزش های متعالی شهدا و سیره آنان که در واقع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، می تواند الهام بخش و الگویی برای ایستادگی ،مقاومت و گذر از این روزهای سخت و دشوار باشد.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه شهید احمد زاده که شهدای جوان ،با اخلاق و نخبه در دوران حیات خود بود،امروز الگویی متعالی برای نسل جوان است.
وی با اشاره به کارکرد فردی و اجتماعی الگوسازی سیره شهدا و ایثارگران،گفت: انتقال ارزش های دفاع مقدس و نیز معرفی منش و سیره شهدا و ایثارگران به نسل جوان باید در نقطه توجه تمامی دستگاه های اجرایی قرار گیرد و تنها به بنیاد شهید خلاصه نشود.
شهید رحیم احمدزاده سوم خرداد 1363 درحالیکه که تنها 20سال داشت، در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک آن در گلزار شهدای رشت به خاک سپرده شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد