×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سخنگوی شورای شهر رشت در واکنش به انتقادات از اوضاع مدیریت شهری، در فراری رو به جلو تلاش کرده این اوضاع را به فشار عوامل خارجی ارتباط دهد. 

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، بهراد ذاکری هرچند تا پیش از حضور در شورای اسلامی شهر رشت چهره چندان نام آشنایی نبود اما این روزها به واسطه دست به دست شدن ویدیوهایی از سخنرانی های انتقادی اش در فضای مجازی می توان او را خبرسازترین عضو پارلمان شهری رشت دانست.

او که به دنبال مصوبه مجلس مبنی بر عدم عضویت همزمان روسای اتاق های اصناف در شوراهای شهر و در نتیجه استعفای جلال الدین محمد شکریه موفق به راه یابی به شورای پنجم شهر رشت شد، از همان ابتدا تلاش کرد بعنوان یک منتقد نقش آفرینی کند.

این روزها وقتی پای صحبت بسیاری از مسئولین و واکنش های آن ها نسبت به نابسامانی ها می نشینیم همگی یک ویژگی مشترک دارند؛ منتقدند!! هرچقدر منتقد فراوان است، مسئول نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در اظهار نظری که بیشتر به نظر می رسد فرار رو به جلو از انتقادات به شورای شهری ها باشد، درباره فشار عوامل خارجی و تاثیر بر استقلال اعضای شورا سخن گفته و ادعا کرده است که باکی از گفتن حقیقت حتی به قیمت استعفا از شورا ندارد!

جناب آقای دکتر ذاکری، بر کسی پوشیده نیست که فشار عوامل خارجی همیشه بوده، هست و خواهد ماند اما وقتی سخن از «خارج» می گویید یعنی حواس ها را به شعاعی نامحدود پرت می کنید. چه بسیار افرادی که بر کرسی نمایندگی مردم در شورای شهر نشستند و لاف استعفا زدند. هربار قول افشاگری درباره رانت و فساد و روابط پشت پرده دادند اما قفل زبانشان باز نشد که نشد. اگر هنوز هستید بر عهدی که با مردم بستید، پس نیک میدانید که «حرف» به کارشان نمی آید که چه بسا حرّاف در این مملکت، پس زبان باز کنید و لااقل چند اسم بگویید! چه کسانی از همکارانتان روی سرنوشت رشت معامله کردند؟ چه شد که هیچ فرد صالح و شایسته ای حاضر به پا پیش گذاشتن برای سکانداری رشت، شهری که هنوز بسیاری آن را به شهر اولین ها می شناسند، نشد؟ لطفا کمی از سهم خواهی شورانشینان بگویید. چرا سرنوشت همه شهرداران رشت استیضاح است؟ به راستی گره کور کجاست؟

و کلام آخر، شما را به خدا حرف بس است. اگر مرد عمل هستید، این گوی و این میدان وگرنه منّت بر سر مردمان این شهر بگذارید و همانطور که وعده دادید استعفا دهید بلکه رسمی شایسته در این شهر نهادینه شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد