×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پس از اینکه مهرعلیزاده مدرک تحصیلی سید ابراهیم رئیسی را زیر سوال برد، حالا بر سر مدرک تحصیلی او نیز جنجال به پا شده است.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، خبرگزاری فارس پس از انجام پیگیری های برون مرزی درباره مدرک تحصیلی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 به نقل از سخنگوی دانشگاه «تیلبرگ» هلند نوشت: مهرعلیزاده چند سالی به عنوان دانشجو در رشته اقتصاد در این دانشگاه ثبت نام کرده بود اما پایان‌نامه خود را به اتمام نرساند و هیچ‌گونه عنوانی از دانشگاه تیلبرگ دریافت نکرده است.

این خبرگزاری دلیل این پیگیری ها را اظهار نظر مهرعلیزاده مبنی بر اینکه «بنده دکترای مهندسی اقتصادی خوانده‌ام و به این نتیجه رسیدم که روشی به عنوان الگوی حکمرانی اقتصادی اجتماعی وجود دارد که اکنون در کشورهای اروپایی حاکم است»، اعلام کرد.

علی تاجرنیا سخنگوی ستاد محسن مهرعلیزاده نیز در این‌باره به خبرگزاری فارس گفت که «آقای مهرعلیزاده مدرک دکتری دارد. مثل این است که بنده دکتری تخصصی پروتز علوم پزشکی از دانشگاه مشهد داشته باشم و برای اخذ مدرک دکتری دیگر از دانشگاه آلمان برای دفاع از پایان نامه‌ام حضور نیافته‌باشم و نیمه تمام بماند.»

مهرعلیزاده نیز در واکنش به طرح ادعایی درباره مدرک تحصیلی‌اش اعلام کرد: ابتدایی تا دیپلم را در مراغه، لیسانس و فوق را در دانشگاه تبریز و دکترای مدیریت مالی را از دانشگاه تهران گرفتم. دکترای دیگر را هم در تیلبرگ خواندم(هنوز دفاع نکردم).

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد