×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فرماندار رشت با اشاره به پرداخت حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در این شهرستان گفت: این مبلغ به دو هزار و ۱۸۵ متقاضی پرداخت شد.

پرداخت حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در رشت

به گزارش خزرنگار؛ حمیدرضا امام پناهی در جلسه شورای بانک‌های شهرستان رشت اظهار داشت: همسویی و همکاری بانک‌های عامل با سایر دستگاه‌ها در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم در رونق تولید و اشتغال از درجه بالای اهمیت برخوردار است.

فرماندار رشت با اشاره به ضرورت فراهم آوردن زمینه‌های بیشتر برای نقش آفرینی واحدهای تولیدی و دانش بنیان در عرصه اقتصاد بر اهمیت تقویت نگاه به داخل در دستیابی به خودکفایی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی تأکید کرد.

وی گفت: باید با شناسایی موانع، اصلاح و حذف پیچ‌های غیر ضرور در مرحله تشکیل و تکمیل پرونده‌های اداری و توجه به استفاده از ظرفیت بالای حوزه تولید و فعالیت‌های دانش بنیان رشت، نسبت به تسریع در روند پرداخت تسهیلات حمایتی از واحدهای هدف و تقویت جایگاه واحدهای فعال شهرستان اقدامات لازم صورت پذیرد.

امام پناهی با تاکید بر تکلیف تمام دستگاه‌ها در پشتیبانی و حمایت از تحقق اهداف توسعه‌ای و اشتغالزایی دولت مردمی ایران قوی اضافه کرد: بانک‌های خصوصی باید با مشارکت در پرداخت تسهیلات و نقش‌آفرینی در حمایت از فعالیت‌های تولیدی، عهده دار بخشی از روند تسهیل گر فعالیت در حوزه تولید و اشتغال شهرستان باشند.

وی راهنمایی درست مراجعان سیستم بانکی توسط شعب را در جلوگیری از تکرار چرخه مراحل اداری و کاهش زمان مورد انتظار برای دریافت تسهیلات، از امور اولویت دار ارزیابی و خواستار توجه بیشتر بانک‌ها به این مهم شد.

فرماندار رشت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به ضرورت جهت دهی به برنامه‌ریزی‌ها برای حمایت از خانواده و جوان سازی جمعیت و نیز هشدار کارشناسان درباره تهدیدات و چالش‌های ناشی از پیری و سالمندی جمعیت ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری توسط بانک‌های عامل رشت به ۲۱۸۵ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.
تهیه و تنظیم: رویا شهیدی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد