×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از همه مصرف کنندگان کاز طبیعی درخواست کرد تا با مصرف بهینه، موجب پایداری جریان گاز در استان شوند.

 

به گزارش خزرنگار و به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ عیسی جمال نیکویی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر مدیریت مصرف در همه حوزه ها گفت: مصرف گاز بخش خانگی نسبت به آذر ماه سال گذشته ۹درصد افزایش داشته است .

وی با بیان اینکه ساختمان‌های استان اتلاف انرژی بسیاری دارند، تصریح کرد: قیمت پایین انرژی در کنار قیمت بالای مصالح موجب شد که به سمت اصلاح الگوی احداث ساختمان حرکت نکنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به روند صعودی مصرف گاز در روزهای اخیر گفت: دمای هوا در دی ماه سردتر می‌شود و ناچاریم محدودیت مصرف گاز را در بخش‌های پرمصرف اعمال کنیم.

جمال نیکویی در همین راستا اظهار داشت: با تشکیل کارگروهی با ریاست معاون روابط عمومی استانداری گیلان که دبیری آن بر عهده شرکت گاز است، سعی در مدیریت مصرف گاز در استان داریم.

وی با اعلام اینکه هر مشترکی نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش مصرف گاز داشته باشد، شامل سه درصد تخفیف گاز خواهد شد، گفت: ۶۴ درصد مشترکین خانگی، ۳۵ درصد گاز را مصرف می‌کنند و مابقی مصرف گاز متعلق به سایر مشترکین یعنی پرمصرف‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با تاکید بر مصرف بهینه گاز طبیعی و استفاده از لباس مناسب در خانه‌ها، از مشترکین و مصرف کنندگان تقاضا کرد که دمای آسایش (۱۸-۲۱ درجه) را رعایت کنند.

جمال نیکویی اعلام کرد: اگر تنها یک درجه دمای هوای خانه را کاهش دهیم، تمام صنعتگران گیلانی می‌توانند از نعمت گاز برخوردار شوند و به فعالیت خود در شرایط فعلی ادامه دهند.

وی درخصوص جلوگیری از هدر رفت گرما به دلیل فرسودگی موتورخانه ها گفت: همه مشترکین خانگی و تجاری می توانند با  وارد کردن شماره اشتراک موتورخانه های معیوب به سایت شرکت گاز گیلان و پایش شماره اشتراک توسط کارشناسان بهینه سازی، نسبت به رفع عیوب موتورخانه ها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در خاتمه بار دیگر از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد تا همانند گذشته با انعکاس گسترده اخبار مرتبط با گاز، این شرکت را درجهت نهادینه سازی فرهنگ مصرف در جامعه و پایداری جریان گاز یاری رسانند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد