×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان: با توجه به افزایش کمک معیشت مصوب از سوی مجلس برای خانواده های تحت پوشش ، ماهانه ۹۲ میلیارد تومان برای افراد تحت پوشش این نهاد در گیلان کمک می شود.

به گزارش خزرنگار ؛ عباس اهرابی صبح امرز (شنبه) در جریان برگزاری نشست خبری ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ گیلان اظهار کرد: از ابتدای مهر تا کنون ۹۴ میلیارد تومان به مستمری بگیران پرداخت شده است .

وی از اجرای اقدامات ویژه این اداره کل در جهت حمایت از خانواده و جوانی خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز به یک هزار و ۹۳۲ زوج کم بضاعت جهیزیه اهدا شده و به نو دامادها حدود ۵۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

اهرابی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۴۰۰ واحد نصب گاز و یک هزار و ۱۰۰ واحد تعمیر شده ، خاطرنشان کرد:  یک هزار و 323 واحد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای محرومین در گیلان منعقد شده که از این مجموع ۶۹۸ واحد همزمان با هفته کمیته امداد تحویل مددجویان خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه ۱۳ هزار نفر از مددجدیان گیلان در طرح ملی مسکن ملی ثبت نام کردند ، گفت: سال گذشته ۳۷۰ میلیارد تومان وام کم بهره به مددجویان پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد گیلان در بین دستگاه‌های دیگر رتبه نخست اشتغال زایی را دارد ، اضافه کرد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی در گیلان داریم.

 

این مسئول اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۴ میلیارد تومان زکات توسط عموم مردم به این نهاد پرداخت شده است.‌

 

اهرابی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ۱۲۷ هزار خانوار را تحت پوشش دارد؛ اضافه کرد: این آمار با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان ناراحت کننده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش کمک معیشت مصوب از سوی مجلس برای خانواده های تحت پوشش ، ماهانه ۹۲ میلیارد تومان برای افراد تحت پوشش این نهاد در گیلان کمک می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد