×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: این استان با ۳۰۰ واحد تولیدی قطب اول صنایع سلولزی کشور و مقام اول را در تولید اوارق فشرده چوبی و پالت‌سازی دارد.

به گزارش خزرنگار ؛ تیمور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگاران به ظرفیت ممتاز گیلان در صنایع مختلف اشاره و اظهار کرد: درحال حاضر نیاز اولیه مجتمع‌های پتروشیمی و سایر کارخانجات کاشی، سرامیک و پالت کشور توسط واحدهای صنعتی این استان تامین می‌شود.

وی افزود: گیلان برای تامین مواد اولیه در سالیان اخیر در زارعت چوب از استانهای پیشرو بوده و در حوزه جنگلها و منابع طبیعی بیشترین عملکرد را با حمایت صنایع بزرگ استان داشته است.

پورحیدری تصریح کرد: در این استان پنج کارخانه بزرگ ام. دی. اف، نئوپان و ۲ کارخانه بزرگ در صنعت بسته بندی کاغذ و ۲ واحد بزرگ و شاخص پالت سازی وجود دارد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اضافه کرد:صنایع سلولوزی شامل واحدهای تولیدی نئوپان، ام دی اف، کاغذ قهوه‌ای (بسته‌بندی مقوا یا کرافت)، انواع کارتن و پالت سازی و صنایع سلولوزی بهدلشتی می شود که تعداد این واحد ها در این استان حدود ۳۰۰ واحد تولیدی است.

وی با یادآوری اینکه در حوزه نئوپان نیز حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب بطور واقعی ام دی اف و نئوپان تولید می کنیم، خاطرنشان کرد : در تولید کاغذ نیز سالانه در این استان حدود ۸۰ هزار تن کاغذ بسته بندی یا کرافت تولید می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد